قطبي :ديگر در ايران مربيگري نمي کنم


 

بعد از جام ملتها آسيا مي روم حتي اگر قهرمان شوم .


  افشین قطبی سرمربی تیم ملی دیگر در فوتبال ایران مربیگری نخواهد کرد. قطبی که به استودیوی خبر ورزشی جام جم امده بود اعلام کرد بعد از جام ملتهای آسیا حتی اگر قهرمان هم شود برای همیشه ازتیم ملی جدا میشود.

  سرمربی تیم ملی افزود : مربی جایگزین من می تواند با تیمی که ساخته ام برای جام جهانی ۲۰۱۴ کار را ادامه دهد. سرمربی تیم ملی گفت : من نسل جدیدی را برای تیم ملی فوتبال ایران آوردم و این کار کوچکی نبود .

  افشین قطبی در مورد آینده  کاری خود و ادامه فعالیت در فوتبال ایران گفت : قطعا در فوتبال ایران نمی مانم و ترجیح می دهم در جای دیگری مربیگری را تجربه کنم. دوست دارم در جایی مربی باشم که دخالت در کارم کمتر باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت12:00---20 آبان 1389
سلام حسین جون

ممنون که خبرم کردی

مرسیپاسخ:سلام خواهش میکنم ممنون که سر زدی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 19 آبان 1389برچسب:, | 23:47 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |